så jävla fet

Ibland hatar jag min familj. Idag när vi åt middag så började vi som vanligt att prata om vikt och mat. Min mamma och pappa tycker att min borde gå ner i vikt. (hon är lite mullig)
Dom började snacka om att sluta äta kolhydrater och bara äta sallad och kött. Ingen mera läsk bara vatten. Sen sa min pappa
- ja, det syns ju direkt när P har ätit onyttigt ett tag och drukigt läsk. Hon går direkt upp i vikt
sen kollade han på mig och sa ja, det syns ju på dig med!

Jag ville bara gå och spy upp den äkliga salladen jag just hade ätit. Jag är så jävla tjock, hur fan kan jag ens äta. Till och med mina föräldrar tycker att jag är fet.

(P är min syrra)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Förstår hur det känns! Min syster är dock smal, om jag måste äta äter jag alltid mindre än henne, i hopp om att bli lika smal som henne. Men jag förstår inte hur hon lyckas, har haft koll på henne idag typ 20 godisar glass kex å chokladkaka + alla 3 måltider man bör äta.. creeapy! Mina föräldrar brukar ochså säga " haah ut och spring med dig" hur aka man tolka det, dock hoppas jag och tror att de retas med mig för att de märkt att jag inte äter som vanligt längre..

2008-09-07 @ 21:09:53
URL: http://myskin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ca.50 vet inte riktigt efter helgen men tippar på 50 (: säg till om du vill ha nmr så jag kan mess peppa eller msn, finns vart som helst :) har du något speciellt mål? jag måste ner 5.5kg på 2veckor men ska fortsätta ner sen måste måste bli smalish, you can do it babygull ! <3

2008-09-07 @ 21:15:38
URL: http://perfectdream.blogg.se/
Postat av: Tinken

Dina föräldrar är dumma i huvudet! Ingen normal människa ska säga så till sin dotter! Lyssna inte på dem!

2008-09-22 @ 19:36:46
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0