My Diary

Hej alla.
Det här är min blogg, det är en pro-ana blogg och gillar du inte sånna borde du nog klicka bort nu. Jag skriver precis det jag tycker och tänker och jag älskar smala människor. Dom är så vackra, älskar när man ser alla ben. Jag är en FET tjej och jag hatar min kropp mer än allt annat på jorden. Vill bara skära bort allt äkligt fett som bara hänger. Jag har alltid hatat min kropp och alltid tänkt på vad jag äter. Får ångest varje gång jag stoppar något i munnen spelar ingen roll vad det är allt innehåller kalorier och det blir man tjock av. När jag tror att mitt riktiga mattänkande började i 6an. Jag var hos skolsystern och gjorde hälsokontrollen. Hon kollade vad jag vägde och sa att jag var ÖVER normal. Jag var ÖVER sträcket, jag var fet och överviktig. Jag vägde massor av kilon och dom SKULLE BORT! Nu ett antal år senare har kilona fortfarande klängt sig fast. Jag har aldrig blivit riktigt smal, det har gått upp och ner alla år. mellan 50 och 60kg. Nu på gymnasiet har vi också varit hos skolsyster, hon sa att jag hade en ätstörning. (kommer ett inägg om den dagen)


Nu är mitt mål att gå ner massor i vikt,
min kropp är fetare än någonsin just nu och jag hatar det.
Här i min blogg kommer jag att skriva allt om mina dagar.
Mat, träning, humör och självklart lite gå ner i vikt tips.
Har ni några frågor är det bara att skriva
ha en bra dag!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0