hos henne

Det var i förra veckan. Alla mina kompisar hade redan varit där hon frågade om jag också vill gå på hälsokontroll. Jag sa nej, klart att jag inte vill dom frågar alltid hundra frågor och man får fylla i massa papper.
Men hon sa att jag bara behövde fylla i pappret o sen gå. Okej sa jag ock gick in.
en fråga var vad väger du? jag kryssade för "för mycket". Det skulle jag inte ha gjort, jag tänkte inte efter utan kryssade för det och han inte sudda innan hon såg. Där började dom tusen frågorna. Jag satt där inne hos henne i 1 timma. Jag till och med grät lite granna. Tillslut sa hon det "jag tycker att du har en ätstörning". Jag svarade inte ens visste inte vad jsg skulle svara, jag bara satt där och ville spring ut. Klart att jag inte har en ätstörning, jag är ju TJOCK,FET, FUL och ÄKLIG, vad tror hon.
Dom som har ätstörningar är vackra och smala, inte jag!!
Efter en stund fick jag gå. Min kompisar tyckte att jag var inne sjukt länge, men jag sa bara att hon babblade på och sa massa saker. jag berättade inget om mina mat problem för jag tror inte att någon av dom vet och jag ville inte att någon ska veta. Det är just nu bara skolsköterskan som vet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du HAR ätstörningar.

2008-11-17 @ 16:54:08
URL: http://yoioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0